dumbythegrey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki kaymakamlık belgesini ne ile yolluyor, PTT ile yollamıyor mu? Belgenin bana PTT aracılığı ile mi yoksa başka bir yol ile mi gelip gelmediğini henüz bilmiyorum, kapıya bıraktıkları nota ulaşmaya çalışıyorum, bana fotoğrafını atıcaklar. O zaman onu da paylaşırım.
Takma kafana yahu. Pazartesi öğrenirsin. Bahis olmayabilir de yani. Benimkisi varsayım. 2 gün stres içinde yasaman hicbirseyi degistirmez