Rica ederim bilmeyen konuşmasın yahu

kaymakamlıktan ceza gelmez diyen canım arkadasim, bahis cezalarını en üst mülki amir yazıyor, direk kaymakamlıktan şlak diye yolluyorlar.
Bilmiyordum çevremdeki insanlara ptt aracılığı ile geliyor ondan dedim bugünde yeni bir şey öğrendik