dumbythegrey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ağzından bal akıyor, "kaymakamlıktan ceza gelmez" önermesi doğru bir önerme midir?
Doğru bir önerme olmayabilir lakin çevremde kime ne ceza gelmişse herhangi bir sebepten hep ptt aracılığı ile geliyor