• 09-09-2020, 18:09:33
    #64
    Bende salak gibi 20000 TL yi emlak konuta yatırdım düştükçe düştü Fenerbahçe alsaymışım 40 binim olucakmış Bu arada tüm takımların hissesi değer kazanıyor şuan GS deyim 3 gündür %10 yapıyor. YTD
  • 09-09-2020, 18:11:02
    #65
    2 günde 4 bin zarar ettim. Pekin yüzünden. Borsa çok riskli ☺️
  • 09-09-2020, 19:11:10
    #66
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende Almanya DAX da hisse alip satiyorum. Borsa Istanbula hic bulasmadimda, fener hissesine bakayim derken sok oldum asiri sisirilmis, heran patlayacagi kesin... görende fener sampiyonlar ligi kupasini aldi sanacak.

    Örnek vereyim, suan Fenerbahce borsada Juventus Turin den daha degerli olmus
  • 09-09-2020, 19:14:18
    #67
    bu işte kazanan hep kasadır ama yinede bol şanslar dilerim.
  • 09-09-2020, 19:18:25
    #68
    AlanAdiMarketi.com ❤️ 📢

    Elbet birgun...
  • 09-09-2020, 21:43:14
    #69
    Bol kazançlar.. Kripto para borsasında YFII coinine günlük al sat yaparak $1k kaldırdım bugün bende..
  • 09-09-2020, 21:47:59
    #70
    Narcos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bol kazançlar.. Kripto para borsasında YFII coinine günlük al sat yaparak $1k kaldırdım bugün bende..
    hiç anlamıyorum kripto paraları ama en kısa sürede araştırıp bende ufak bişeyler deniyeceğim
  • 09-09-2020, 21:51:19
    #71
    Sakın ama sakın borsada çok para var, hemen gireyim demeyin. Tavan olduğu gibi tabanda yapabilirsiniz, aşağıda örneğini iletiyorum
  • 09-09-2020, 21:52:37
    #72
    Bayyn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sakın ama sakın borsada çok para var, hemen gireyim demeyin. Tavan olduğu gibi tabanda yapabilirsiniz, aşağıda
    örneğini iletiyorum
    çok iyi örnek olmuş kesinlikle kimseye tavsiye etmiyorum. benim şansım yağver gitti kazandım ama çoğu insan kaybediyor.. inşAllah çıkar hocam üzüldüm