Fenerbahçe alsaymışım 40 binim olucakmış
Bu arada tüm takımların hissesi değer kazanıyor şuan GS deyim 3 gündür %10 yapıyor. YTD
108
●5.795
Fenerbahçe alsaymışım 40 binim olucakmış
Bu arada tüm takımların hissesi değer kazanıyor şuan GS deyim 3 gündür %10 yapıyor. YTD