Bende salak gibi 20000 TL yi emlak konuta yatırdım düştükçe düştü Fenerbahçe alsaymışım 40 binim olucakmış Bu arada tüm takımların hissesi değer kazanıyor şuan GS deyim 3 gündür %10 yapıyor. YTD