• 10-09-2020, 16:33:38
    #91
    Tebrik ederim, kazancınız için kutlarım.
    Ben de geçen hafta dnisi halka arzında alım yapmıştım ama çok az lot düştüğü için hisse değeri neredeyse iki katına çıkmış olmasına rağmen pek bir şey kazanamadım
  • 10-09-2020, 23:48:43
    #92
    22 liradan bende girdim ufak bir pay ile ama bugün -10 verdi bakalım yarın ne olacak.
  • 10-09-2020, 23:52:26
    #93
    VodkaKarpuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    22 liradan bende girdim ufak bir pay ile ama bugün -10 verdi bakalım yarın ne olacak.
    yarın ola hayır ola hocam ama pazartesi yükseleceğini düşünüyorum ytd
  • 10-09-2020, 23:55:41
    #94
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Benim maliyetim 24 tl 3000 adet var satmadım uzun yatırım düşündüm bekliyorum. Mayısta şampiyonluk gelirse Güzel olur gelmezse FENERBAHÇE sağolsun
  • 10-09-2020, 23:57:38
    #95
    Bisarustun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim maliyetim 24 tl 3000 adet var satmadım uzun yatırım düşündüm bekliyorum. Mayısta şampiyonluk gelirse Güzel olur gelmezse FENERBAHÇE sağolsun
    bu haftasonu bir görelim fenerbahçeyi yeni transferlerle takım iyileşmiş mi
  • 10-09-2020, 23:58:27
    #96
    AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu haftasonu bir görelim fenerbahçeyi yeni transferlerle takım iyileşmiş mi
    Bu hafta değilde bir kaç hafta sonra netleşecek
  • 11-09-2020, 00:10:56
    #97
    Bisarustun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu hafta değilde bir kaç hafta sonra netleşecek
    izleyip göreceğiz hocam bir Galatasarylı olarak fenerbahçe'den bu sene bende eminim bişeyler yapabilir
  • 11-09-2020, 13:53:31
    #98
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    En yüksek fiyattan satmak herkese nasip olmaz, sanslisin.

    2 gün önce dedigim gibi, sisirilmis balon gibi yapmislar hisseyi. Zenginler parayi aldi götürdü, daha bu cikmaz. Cünkü cikacak durum yok ortada. Üstelik Corona da varken. Cogu büyük klüplerin (yabanci) hisseleri suan en dip seviyesinde. Gelirler azaldi.
  • 11-09-2020, 13:55:37
    #99
    ForzaAltay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En yüksek fiyattan satmak herkese nasip olmaz, sanslisin.

    2 gün önce dedigim gibi, sisirilmis balon gibi yapmislar hisseyi. Zenginler parayi aldi götürdü, daha bu cikmaz. Cünkü cikacak durum yok ortada. Üstelik Corona da varken. Cogu büyük klüplerin (yabanci) hisseleri suan en dip seviyesinde. Gelirler azaldi.
    almam da satmamda tamamen şans hocam