VodkaKarpuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
22 liradan bende girdim ufak bir pay ile ama bugün -10 verdi bakalım yarın ne olacak.
yarın ola hayır ola hocam ama pazartesi yükseleceğini düşünüyorum ytd