ForzaAltay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En yüksek fiyattan satmak herkese nasip olmaz, sanslisin.

2 gün önce dedigim gibi, sisirilmis balon gibi yapmislar hisseyi. Zenginler parayi aldi götürdü, daha bu cikmaz. Cünkü cikacak durum yok ortada. Üstelik Corona da varken. Cogu büyük klüplerin (yabanci) hisseleri suan en dip seviyesinde. Gelirler azaldi.
almam da satmamda tamamen şans hocam