Tebrik ederim, kazancınız için kutlarım.
Ben de geçen hafta dnisi halka arzında alım yapmıştım ama çok az lot düştüğü için hisse değeri neredeyse iki katına çıkmış olmasına rağmen pek bir şey kazanamadım