Gaza geldım 54.den aldım 36 tl düştü. İşin garibi bu hisse almak için kendi hissemi sattım. Bu seferde sattığım hisse tavan yaptı yükseldi. Borsa cok büyük kumar
Gaza geldım 54.den aldım 36 tl düştü. İşin garibi bu hisse almak için kendi hissemi sattım. Bu seferde sattığım hisse tavan yaptı yükseldi. Borsa cok büyük kumar
Borsa kumar falan değil, teknik analiz bilenler için, Teknik analiz bilmeden başkasının lafına göre alıp satanlar için borsa kumardır
spor hisseleri iyi kazandırdı tam bilmeyenler benim gibi ufak ufak yatırım yapabilir ama kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir
5 liraya aldığınız 65 lira mı oldu hocam doğru mu anladım buradan ne kadar sürede oluyor nereden bu hisse muhabbetlerine giriliyor internet bankacılığından filan mı?
5 liraya aldığınız 65 lira mı oldu hocam doğru mu anladım buradan ne kadar sürede oluyor nereden bu hisse muhabbetlerine giriliyor internet bankacılığından filan mı?
Hayır, maliyet hisseyi aldığımdaki bir kağıdın değeri K/Z yazan yerdeki 65 toplamda 65 lira kar etmişim demek. 5 liraya 100 kağıt hisse alın 500 lira eder. Bir hisse 5 liradan 6 liraya çıkarsa 100 kağıt (lot) 600 eder kar 100 TL basit mantık
Tebrik ederim , Borsadan hiç anlamam ama yakın çevremde bir aile perişan olmuştu bu işlerden , işi arabası 3 Dairesi hepsi gitti , şuan borçlardan kaçıyor sürekli ortalıkda yok , ailesi perişan halde ama dikkat edelim