selambenemin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gaza geldım 54.den aldım 36 tl düştü. İşin garibi bu hisse almak için kendi hissemi sattım. Bu seferde sattığım hisse tavan yaptı yükseldi. Borsa cok büyük kumar
Borsa kumar falan değil, teknik analiz bilenler için, Teknik analiz bilmeden başkasının lafına göre alıp satanlar için borsa kumardır