normalde altın alıp bırakıyordum sizce biraz 2bin lik falan oynanır mı şu seviyelerde? GS falanda artıyor en azından uefa macından önce satarım, biliyorum ytd
bu satte büyük risk hocam bence hiç bulaşmayın bildiğiniz iş en iyi iştir.
bir yerde okumuştum bir kaç ay içinde borsaya %400 yeni yatırımcı girmiş ve kayıp oranı da %50 mi ne yani millet kulaktan doğma giriyor sonra kaybediyor. tamamen şans.