• 09-09-2020, 11:04:41
    #37
    Beight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    normalde altın alıp bırakıyordum sizce biraz 2bin lik falan oynanır mı şu seviyelerde? GS falanda artıyor en azından uefa macından önce satarım, biliyorum ytd
    bu satte büyük risk hocam bence hiç bulaşmayın bildiğiniz iş en iyi iştir.
  • 09-09-2020, 11:06:39
    #38
    Botaş ve Tüpraşa dikkat edin bi bakın derim
  • 09-09-2020, 12:00:50
    #39
    En sevdiğim kardeşim
  • 09-09-2020, 12:03:47
    #40
    Gold üye
    her gün %9 artıyo
  • 09-09-2020, 12:05:10
    #41
    Akbanka yatırduk 800 tl 150 tl zarardayız bakalım ne zaman kurtarıcak akbnk bizi
  • 09-09-2020, 12:06:12
    #42
    ilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En sevdiğim kardeşim
    bi çay ısmarlarım
  • 09-09-2020, 12:31:44
    #43
    AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bi çay ısmarlarım
    Tatlı olsun 😂
  • 09-09-2020, 12:36:05
    #44
    bir yerde okumuştum bir kaç ay içinde borsaya %400 yeni yatırımcı girmiş ve kayıp oranı da %50 mi ne yani millet kulaktan doğma giriyor sonra kaybediyor. tamamen şans.
  • 09-09-2020, 12:39:35
    #45
    bende GSRAY a dün 4,30 dan girdim bakalım cumaya kadar taban olur diye tahmin ediyorum ytd.