• 09-09-2020, 10:31:54
    #19
    Backlinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Borsa helal değil mi? Linç yemeyeyim, bilmediğimden soruyorum.
    Yatırdığınız hisse de helal bakımından bir problem yoksa yatırılabilir.
    Haram olan hisselere yatırmak doğru değildir.
  • 09-09-2020, 10:32:29
    #20
    Lakdoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ytd ne demek bilmeyen vardır o yüzden dedim hocam. Allah kazancınızı bol etsin tekrardan. Mutlu günler dilerim
    çok teşekkür ederim hocam. YTD; YATIRIM TAVSİYESİ DEĞİLDİR.
    Yazalımda okuyanlar bilmeyenler görüp öğrensin.
  • 09-09-2020, 10:32:29
    #21
    Kumarda mutlu olanı görmedim
  • 09-09-2020, 10:33:24
    #22
    Borsa kumar değildir arkadaşlar.
  • 09-09-2020, 10:34:03
    #23
    Administrator
    Borsa çok riskli bir sistem. Bu konuda uzman olanları bile terste bırakabilir dikkat etmeli.
  • 09-09-2020, 10:34:11
    #24
    AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    herkese iyi forumlar geçtiğimiz 15/20 gün öncesinde 20.000₺ ile fenerbahçe hissesine girdim çok şükür bugün +20.000₺ ile çıkış yapıyorum.

    şans ilk defa yüzüme güldüğünü hissediyorum... en kısa zamanda bir kaç projem var onları faaliyete geçirmek için kullanacağım herkese iyi forumlar..


    ytd -
    Paranızın hayrını görün. Borsa da kazandığınıza çok sevindim.
    Konunuzun altına büyük harflerle bilmeden anlamadan borsaya para yatırmayın yazsaydınız daha iyi olurdu.
    Bu yokluk zamanında kazancı gören direk atlayabilir.
    Ayrıca herkes ytd. açılımını da bilemez
  • 09-09-2020, 10:35:05
    #25
    Backlinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Borsa helal değil mi? Linç yemeyeyim, bilmediğimden soruyorum.
    yatırım yaptığınız hisseye göre değişiyor hocam mesela kıyafet firmasına yatırdın sorun yok ama tütün ve tütün ürünleri gibi bir firmaya yatırdın oradan gelen kazanç haram oluyormuş ben böyle duydum bazı kişiler bu olaylara çok uzak olduğu için genelde terlemeden kazanç haramdır vb. ithamlarda bulunurlar bence iyi bir firmaya yatırım yapıyorsanız haram olacağını düşünmüyorum al-sat sonuçta. İyi forumlar
  • 09-09-2020, 10:35:59
    #26
    neleroluyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Helal hocam analiz vs yaparak mı girdin yoksa tamamen his mi ? ben de günlük yatırım fonuna koydum iş bankası günde 5TL civarı veriyor
    İş bankasına ne kadar koydunuz? Günlük 5 TL iyi getiri
  • 09-09-2020, 10:38:26
    #27
    ipekBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paranızın hayrını görün. Borsa da kazandığınıza çok sevindim.
    Konunuzun altına büyük harflerle bilmeden anlamadan borsaya para yatırmayın yazsaydınız daha iyi olurdu.
    Bu yokluk zamanında kazancı gören direk atlayabilir.
    Ayrıca herkes ytd. açılımını da bilemez
    konuyu güncelledim, teşekkürler.