AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


herkese iyi forumlar geçtiğimiz 15/20 gün öncesinde 20.000₺ ile fenerbahçe hissesine girdim çok şükür bugün +20.000₺ ile çıkış yapıyorum.

şans ilk defa yüzüme güldüğünü hissediyorum... en kısa zamanda bir kaç projem var onları faaliyete geçirmek için kullanacağım herkese iyi forumlar..


ytd -
Paranızın hayrını görün. Borsa da kazandığınıza çok sevindim.
Konunuzun altına büyük harflerle bilmeden anlamadan borsaya para yatırmayın yazsaydınız daha iyi olurdu.
Bu yokluk zamanında kazancı gören direk atlayabilir.
Ayrıca herkes ytd. açılımını da bilemez