Bende Almanya DAX da hisse alip satiyorum. Borsa Istanbula hic bulasmadimda, fener hissesine bakayim derken sok oldum asiri sisirilmis, heran patlayacagi kesin... görende fener sampiyonlar ligi kupasini aldi sanacak.
Örnek vereyim, suan Fenerbahce borsada Juventus Turin den daha degerli olmus