mavikorku adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende pozitifim hayırlı olsun :)
71
●2.972
- 06-09-2020, 22:25:13Tam olarak nerede kaptığımı bilemiyorum ama abim virüse yakalanmış. Yiğenim de bize geldiydi ve yemediği yemeğini yedim. 2 gün sonra abim test yaptırdı ve pozitif olduğunu öğrendi. Çok sürmedi bende yakalandım.
- 06-09-2020, 22:47:35ilacı yarın öğreneyim haber veririm hocam. kekiği kaynatmayın etken maddesi gidiyormuş kaynar suyu ateşten indirip 10 dakika bekletmeniz yeterliymiş ağzı kapalı şekilde.constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-09-2020, 23:02:21Evde yokmuş da yarın aldıracağım. Dediğiniz gibi yaparım.dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen hocam.dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 06-09-2020, 23:07:47Geçmiş olsun hocam.bitkisel olarak kullanan kişilerin görmüş olduğu yararlara dayanarak çam kozalağı şurubu ve görselde paylaştığım toniği kullanmanızı tavsiye ederim.constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
