• 06-09-2020, 22:25:13
    #46
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun hocam. nerede kaptınız acaba
    Tam olarak nerede kaptığımı bilemiyorum ama abim virüse yakalanmış. Yiğenim de bize geldiydi ve yemediği yemeğini yedim. 2 gün sonra abim test yaptırdı ve pozitif olduğunu öğrendi. Çok sürmedi bende yakalandım.
  • 06-09-2020, 22:47:35
    #47
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben kekik suyu aldırdım dün abime. Biraz suya katıp içtim. Bayağı bir yaktı boğazımı midemi. Ama devamlı gargara için kullanırım. Dediğiniz gibi kekiği kaynatıp içeceğim. Birde acaba ilacın adı plaquenil miydi? Bana bunu verdiler az önce ve evi karantinaya aldılar.
    ilacı yarın öğreneyim haber veririm hocam. kekiği kaynatmayın etken maddesi gidiyormuş kaynar suyu ateşten indirip 10 dakika bekletmeniz yeterliymiş ağzı kapalı şekilde.
  • 06-09-2020, 22:49:10
    #48
    tavanic ve plaquenil miş hocam ilaçlar.
  • 06-09-2020, 23:02:21
    #49
    dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilacı yarın öğreneyim haber veririm hocam. kekiği kaynatmayın etken maddesi gidiyormuş kaynar suyu ateşten indirip 10 dakika bekletmeniz yeterliymiş ağzı kapalı şekilde.
    Evde yokmuş da yarın aldıracağım. Dediğiniz gibi yaparım.

    dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tavanic ve plaquenil miş hocam ilaçlar.
    Aynen hocam.
  • 06-09-2020, 23:07:47
    #50
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evde yokmuş da yarın aldıracağım. Dediğiniz gibi yaparım.



    Aynen hocam.
    Geçmiş olsun hocam.bitkisel olarak kullanan kişilerin görmüş olduğu yararlara dayanarak çam kozalağı şurubu ve görselde paylaştığım toniği kullanmanızı tavsiye ederim.
  • 06-09-2020, 23:15:28
    #51
    Çok geçmiş olsun. Umarım en kısa sürede atlatır, sağlığınıza kavuşursunuz.
  • 07-09-2020, 00:01:25
    #52
    Çok geçmiş olsun... İyi haberlerini bekliyor olacağım hocam.
  • 07-09-2020, 01:40:25
    #53
    Tatil sezonunun bitmesini bekliyorlar sanırım önlemleri ve karantinayi geri getirmek için. O zamana kadar herkes pozitife doğru gidecek galiba. Verilen rakamlara inanmasam da nedenini anlıyorum. Neyse geçmiş olsun acil şifalar.
  • 07-09-2020, 13:03:25
    #54
    Çok geçmiş olsun hocam