Konu
Bende pozitifim hayırlı olsun :)
07-09-2020, 01:40:25
#53
bondcemil
Tatil sezonunun bitmesini bekliyorlar sanırım önlemleri ve karantinayi geri getirmek için. O zamana kadar herkes pozitife doğru gidecek galiba. Verilen rakamlara inanmasam da nedenini anlıyorum. Neyse geçmiş olsun acil şifalar.