Tatil sezonunun bitmesini bekliyorlar sanırım önlemleri ve karantinayi geri getirmek için. O zamana kadar herkes pozitife doğru gidecek galiba. Verilen rakamlara inanmasam da nedenini anlıyorum. Neyse geçmiş olsun acil şifalar.