Konu
Bende pozitifim hayırlı olsun :)
06-09-2020, 23:07:47
#50
SuskuN42
constantine38 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evde yokmuş da yarın aldıracağım. Dediğiniz gibi yaparım.
Aynen hocam.
Geçmiş olsun hocam.bitkisel olarak kullanan kişilerin görmüş olduğu yararlara dayanarak çam kozalağı şurubu ve görselde paylaştığım toniği kullanmanızı tavsiye ederim.