Bende pozitifim hayırlı olsun :)
71
●2.972
- 06-09-2020, 13:15:43Bizlerde de durum aynı sanırım ciğere inmediğinden dolayı. Benim özellikle kuzenim de çok belirti yok. Virüs ciğerlere inmediği için öksürüğü vs. de olmadı. İlaçlarını bitirdi. Birkaç güne yeniden test yaptıracağız. Bu arada geçmiş olsun. Yaşamayan kişilere hikaye gibi geliyor ama acısını ancak çeken bilir.
- 06-09-2020, 18:45:08Teşekkürler hocam sağolun. Bende hafif gıcık gibi bir öksürük var ara ara geliyor. Bana daha gelen giden olmadı. Bilmiyorum ilaç getiriyorlar mı.Hymelanos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keşke bana da tomografi çekselerdi. Bazı durumlarda öksürük olmasa dahi ciğerleri harap edebiliyormuş. Biraz ondan korkuyorum. Ama öyle olsa sanırım ciddi bir ciğer ağrısı olur.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 06-09-2020, 19:03:53geçmiş olsun hocam acil şifalar dilerim. bol c vitamini sürekli sıcak su günde üç bardak falan kaynar suya kekik atıp 10 dakka demletip içmeni öneririm. benim akrabalar öyle atlattılar. hepsi öksürükten kırılıyordu ateşleri vardı halsizlik ishal ve baş ağdırısı ve gözleri kanlıydı. devletin verdiği ilaçları içtiler ama ilaç geç gelmişti onlar bu şekilde hafifletmişlerdi ilaç gelinceye kadar.constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-09-2020, 21:44:55Ben kekik suyu aldırdım dün abime. Biraz suya katıp içtim. Bayağı bir yaktı boğazımı midemi. Ama devamlı gargara için kullanırım. Dediğiniz gibi kekiği kaynatıp içeceğim. Birde acaba ilacın adı plaquenil miydi? Bana bunu verdiler az önce ve evi karantinaya aldılar.dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle