Bizlerde de durum aynı sanırım ciğere inmediğinden dolayı. Benim özellikle kuzenim de çok belirti yok. Virüs ciğerlere inmediği için öksürüğü vs. de olmadı. İlaçlarını bitirdi. Birkaç güne yeniden test yaptıracağız. Bu arada geçmiş olsun. Yaşamayan kişilere hikaye gibi geliyor ama acısını ancak çeken bilir.