Bende pozitifim hayırlı olsun :)
71
●2.972
- 07-09-2020, 19:45:11Yok hocam talas/reşadiyeWBmuHAfiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-09-2020, 20:46:28aklımda yanlış kalmış demek ki, umarım kısa sürede atlatırsın, tekrar çok geçmiş olsun.constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-09-2020, 14:12:56Şükür hocam iyiyim çok sağol.manas1978 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-09-2020, 14:51:18Ben de konuya durumunu sormak için girdim. Maşallah iyiye gidiyorsa süper. Hepimiz atlatacağız bu hastalığı bir şekilde.constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tekrar geçmiş olsun. - 09-09-2020, 16:55:08Sağol hocam şu anda tat ve koku yok. Onun haricinde iyiyim şükür.digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle