Konu
Bende pozitifim hayırlı olsun :)
09-09-2020, 16:55:08
#63
constantine38
digiklan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben de konuya durumunu sormak için girdim. Maşallah iyiye gidiyorsa süper. Hepimiz atlatacağız bu hastalığı bir şekilde.
Tekrar geçmiş olsun.
Sağol hocam şu anda tat ve koku yok. Onun haricinde iyiyim şükür.