Koku kaybı ve ishal dışında; baş ağrısı, halsizlik, iştah kaybı ve oturduğum yerden yoğun terleme olayını 29 ağustosta ben de yaşadım. Baş ağrısını dindirmek için ağrı kesici kullandım yaklaşık 5 gün kendimi izole ettim. Herhangi bir test vs yaptırmadım ve yoğun C vitamini başta olmak üzere gıda takviyesi kullandım. 4 Eylül itibari ile tüm belirtiler kaybolmuştu.
Şuan da gayet iyiyim. Umarım geçirip atlamışımdır.
Allah herkese şifa versin
Bende pozitifim hayırlı olsun :)
71
●2.972
- 09-09-2020, 17:00:57
- 09-09-2020, 17:09:43Çok geçmiş olsun, rabbim şifa versin. Tez zamanda sağlığına kavuş inşallah hocam. Hepimiz bu dönemden geçiyoruz, bende bu ay pozitif olurum diye düşünüyorum. Hala tatili kesmedim kendim kaşınıyorum, kimseye temas etmesemde bakalım ne olacak.
- 10-09-2020, 19:11:47Çok geçmiş olsun hocam. İlaç kullanmıyorsunuz anladığım kadarıyla. Benim de ilaç fobim var kullanmak istemiyorum. Burada hastaneler tıka basa dolu o yüzden test yaptırmaya kalksam 20 saat sürer diyorlar ayrıca ateş vs. semptom yok sana yapmazlar diyorlar.
8-9 gündür müthiş sırt ağrım var. 4-5 gündür de dirsek içi ve dizlerim ara ara ağrıyor. Ayrıca ishal değil ama mide ağrısı ile günde 3-4 kere tuvalete çıkıyordum bugün düzeldi o.
Ateşim yok, öksürük yok, tat ve koku duyularım aktif, iştah sağlam.
Anne-baba 20 gündür memlekette ama haftasonu gelecekler. Bir durum varsa onlara bulaştırmak istemiyorum.
Bu süreçte koltuk tepelerinde yattım sırt ağrım ondandır inşallah diyorum. Birine zarar vermemek için kapıya gelen komşuya bile kapıyı açmadım.
Bu meret ilaç kullanmadan geçiyor mu? Siz okuduğum kadarıyla o sıtma ilacını kullanmamışsınız. Bununla ilgili görüştünüz mü? İlaç kullanmadan iyiye gidiyorsunuz doğru değil mi? - 16-09-2020, 17:46:27nasıl oldun hocam varmı bi gelişme, nasıl hissediyorsun.constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-09-2020, 17:53:21Çok geçmiş olsun hocam.
Benim boğazım kötü oldu dün geceden bu yana, ağrısı gittikçe artıyor. Onun dışında ateş ve halsizlik yok. Acaba test yaptırsam mı diyorum. Medical Park'ı aradım pandemi hastanesi olmadığı için isteğe bağlı test yapmıyorlarmış önce muayene doktor yönlendirirse test yapıyorlarmış.
Kafam karıştı devlete mi gitsem özele mi diye? Groupama tamamlayıcı sağlık sigortam var, özellerde gidip yaptırabileceğim bir hastane var mı İstanbul Anadolu Yakası'nda? - 16-09-2020, 18:09:53Hocam gazozun ne gibi faydası var ? İçinde kinin varSuskuN42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birde tadı çok kötü ya : D - 16-09-2020, 19:28:00Direk sağlık Bakanı tarafından önerildi hocam yakın çevresindenkasirga098 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-09-2020, 21:20:28Geçirmiş olabilirsiniz hocam. Geçmiş olsun. Test olmasam bende bilmeyecektim. Farenjit gibi geçirdim.DijitalMedya35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam tatilden daha önemli bu meret. Ben hafif atlatmama rağmen psikolojik olarak insanı rahatsız ediyor. Oraya dokunma, kimsenin yanına yanaşma, ayrı yemek ye.GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dediğin gibi hocam sırt ağrısı yattığın yerden kaynaklıdır. Bende bir kaç gün devamlı yattım belimin ortası müthiş ağrıdı. Sonra gün içinde hiç yatmadım hemen kesildi ağrı.CacTuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sıtma ilacını da içmedim duruyor. İlaca karşı bir fobim yok içerim ama bunun yan etkisi çokmuş o yüzden içmedim. Veren kişi de kalbiniz de bir sıkıntı vs var mı yok mu diye sormuyor bile. Ağrı kesici gibi veriyor elinize. Prospektüs bile yok yani. Tek jelatin veriyorlar. İnternetten okuyup öğrendim. Zaten işe de yaramıyormuş. Boştan yere birde kalp hastası olmayalım.
Şükür hocam iyiyim. Baştan beri de iyiydim. Tat ve koku yerine geldi şükür.GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer ciddi şikayetiniz yoksa izole edin kendinizi. Zaten pozitif çıksa hastanenin de diyeceği aynı şey.YavuzSelim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağol hocam.myurtcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onu bende okudum. Sek içilmiyormuş. Mutlaka bir şeyler ile karıştırılıyormuş. Hindistan da zamanında sıtma için kullanılmış.kasirga098 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet bazı doktorlar öneriyor.SuskuN42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
