• 09-09-2020, 17:00:57
    #64
    Koku kaybı ve ishal dışında; baş ağrısı, halsizlik, iştah kaybı ve oturduğum yerden yoğun terleme olayını 29 ağustosta ben de yaşadım. Baş ağrısını dindirmek için ağrı kesici kullandım yaklaşık 5 gün kendimi izole ettim. Herhangi bir test vs yaptırmadım ve yoğun C vitamini başta olmak üzere gıda takviyesi kullandım. 4 Eylül itibari ile tüm belirtiler kaybolmuştu.
    Şuan da gayet iyiyim. Umarım geçirip atlamışımdır.

    Allah herkese şifa versin
  • 09-09-2020, 17:09:43
    #65
    Çok geçmiş olsun, rabbim şifa versin. Tez zamanda sağlığına kavuş inşallah hocam. Hepimiz bu dönemden geçiyoruz, bende bu ay pozitif olurum diye düşünüyorum. Hala tatili kesmedim kendim kaşınıyorum, kimseye temas etmesemde bakalım ne olacak.
  • 10-09-2020, 19:11:47
    #66
    Çok geçmiş olsun hocam. İlaç kullanmıyorsunuz anladığım kadarıyla. Benim de ilaç fobim var kullanmak istemiyorum. Burada hastaneler tıka basa dolu o yüzden test yaptırmaya kalksam 20 saat sürer diyorlar ayrıca ateş vs. semptom yok sana yapmazlar diyorlar.
    8-9 gündür müthiş sırt ağrım var. 4-5 gündür de dirsek içi ve dizlerim ara ara ağrıyor. Ayrıca ishal değil ama mide ağrısı ile günde 3-4 kere tuvalete çıkıyordum bugün düzeldi o.
    Ateşim yok, öksürük yok, tat ve koku duyularım aktif, iştah sağlam.
    Anne-baba 20 gündür memlekette ama haftasonu gelecekler. Bir durum varsa onlara bulaştırmak istemiyorum.
    Bu süreçte koltuk tepelerinde yattım sırt ağrım ondandır inşallah diyorum. Birine zarar vermemek için kapıya gelen komşuya bile kapıyı açmadım.
    Bu meret ilaç kullanmadan geçiyor mu? Siz okuduğum kadarıyla o sıtma ilacını kullanmamışsınız. Bununla ilgili görüştünüz mü? İlaç kullanmadan iyiye gidiyorsunuz doğru değil mi?
  • 16-09-2020, 17:46:27
    #67
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çarşamba sabahından beridir baş ağrısı, burnum ve gözlerim yanıyor, burnum kanayacak gibi acıyor, ateş, aşırı halsizlik, kemiklerim kırılıyor gibi ağrıyınca dün devlet hastanesine gidip sürüntü verdik. Tam çıktım geri döndüm. Dedim ki bende akut farenjit var her sene tekrarlar, acaba bir iğne ilaç verir misiniz dedim. Doktor sağolsun hemen iğne vurdu ilaç verdi. Dışarı çıkana kadar ateşim düştü.

    Bugünde ishal, yemek yerken bulantı, üşüme titreme, hafif öksürük şikayetleri de bugün ortaya çıktı. Az önce Sağlık Bakanlığı Personeli aradı ve testiniz pozitif dedi. Yetişirlerse geleceklermiş. Yoksa yarın. Zaten dünden beridir karantinaya aldım kendimi. Şu anda sadece hafif ateş ve terleme var. Arada da ani bir üşüme geliyor. Şu anda bu yazıyı oturarak yazıyorum çok şükür. Sanırım hafif atlatıyorum yada PCR testi yanlış çıktı.

    Çünkü ortada hiç bir şey yokken salı günü bir işe girdim ve sucuk gibi terledim. Soğuk su içtim üstüne. Ertesi gün semptomlar ortaya çıkmaya başladı. Belki de test sonucu yanlış çıktı. İnşallah öyledir. İmkanım olursa tomografi çektireceğim pazartesi günü. Bakalım ciğerlerde gözükecek mi?

    Rabbim herkese kolayca atlatmayı nasip etsin. Herkesi sevdiğine bağışlasın.

    En önemlisi moral, moral, moral.

    Edit: 06.09.2020

    An itibariyle eve sağlık çalışanları geldi ve evi karantinaya aldılar. Plaquenil adlı sıtma ilacını verdiler. Yalnız çok fazla yan etkisi olduğundan ve bilimsel olarak koronavirüs semptomlarına iyi geldiği ispat edilemediğinden içmeyeceğim. Daha mahallemizde bir kaç yere uğrayacaklarmış.

    Bugün ki durumum iyi olmakla beraber tat alma duyumu yarı oranda kaybettim. Hatta o kadar ki acı biberin acı olduğunu dahi fark edemedim. Umarım kalıcı olmaz. Ağzımdan ve burnumdan nefes alırken sanki havanın geçtiği yerler yanmış gibi tuhaf bir his var anlatamıyorum. Ve 2 gündür ne yesem anında ishal oluyorum. Dün iştahsızdım ama bugün biraz daha iyi iştahım.


    Edit2: 07.09.2020

    Bugün biraz daha iyiyim ama gece terlemesi kesilmedi. Sadece pike ile yatmama rağmen sabaha kadar sırılsıklam oluyorum.Üstümde sadece ince bir tshirt olduğu halde. İshalim kesildi bu arada. Fakat tat ve koku duyum tamamen kayboldu. Çok nadir tatları algılayabiliyorum. Ama burnumun yanması kesildi.

    1 aydan beridir küs olduğum çocukluk arkadaşıma whatsapp dan covid olduğumu, karantinaya girdiğimizi, kendilerinde bir şey olup olmadığını sordum. İşyerinden annesini arayıp söylemiş ama zahmet edip ne mesaj aatı ne aradı? Böyle zamanlarda insan yakın arkadaşlarından bir telefon bir mesaj bekliyor moral için.Kavgamız da incir çekirdeğini doldurmayacak bir konu. Yine de ben dayanamadım yazdım. Görmesine rağmen tek kelam yazmadı. Buna rağmen burada tanıyan tanımayan herkes halimi hatırımı sordu geçmiş olsun dileklerini iletti. Çalıştığım müşterilerime kadar günlük durumumu merak edip soran herkese çok teşekkür ederim. İyi ki varsınız.

    Edit:3 09.09.2020

    Bugün gece şükür soğuk terleme nöbetlerim ortadan kayboldu. 3 günlük bir antibiyotik içmiştim. Sanırım ondan kaynaklı 4 seneden fazla süredir ne diş fırçaları (500 TL'lik şarjlı diş fırçalarından manuel fırçaların en iyisine kadar), ne diş macunları, kekik suları, vitamin hapları kullandım ama bir türlü diş etlerimin kanamasına çare bulamadıydım. Hatta askerde sabah erken kalkıp sağı solu kan olan yastığın kılıfını değiştirmekten usanmıştım. 1 sene orada onu çektim eve geldim halen çekiyordum. Ama ne olduysa aşağı yukarı 4 gündür diş etlerimde zerre kanama yok, yastığım tertemiz, kendime kokmuyor ama ağız kokum eskisi gibi değil (abartısız lağım gibi kokuyordu çeken bilir).
    nasıl oldun hocam varmı bi gelişme, nasıl hissediyorsun.
  • 16-09-2020, 17:53:21
    #68
    Çok geçmiş olsun hocam.

    Benim boğazım kötü oldu dün geceden bu yana, ağrısı gittikçe artıyor. Onun dışında ateş ve halsizlik yok. Acaba test yaptırsam mı diyorum. Medical Park'ı aradım pandemi hastanesi olmadığı için isteğe bağlı test yapmıyorlarmış önce muayene doktor yönlendirirse test yapıyorlarmış.

    Kafam karıştı devlete mi gitsem özele mi diye? Groupama tamamlayıcı sağlık sigortam var, özellerde gidip yaptırabileceğim bir hastane var mı İstanbul Anadolu Yakası'nda?
  • 16-09-2020, 18:03:09
    #69
    Geçmiş olsun. Allah şifa versin.
  • 16-09-2020, 18:09:53
    #70
    SuskuN42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam.bitkisel olarak kullanan kişilerin görmüş olduğu yararlara dayanarak çam kozalağı şurubu ve görselde paylaştığım toniği kullanmanızı tavsiye ederim.
    Hocam gazozun ne gibi faydası var ? İçinde kinin var
    Birde tadı çok kötü ya : D
  • 16-09-2020, 19:28:00
    #71
    kasirga098 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam gazozun ne gibi faydası var ? İçinde kinin var
    Birde tadı çok kötü ya : D
    Direk sağlık Bakanı tarafından önerildi hocam yakın çevresinden
  • 16-09-2020, 21:20:28
    #72
    DijitalMedya35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Koku kaybı ve ishal dışında; baş ağrısı, halsizlik, iştah kaybı ve oturduğum yerden yoğun terleme olayını 29 ağustosta ben de yaşadım. Baş ağrısını dindirmek için ağrı kesici kullandım yaklaşık 5 gün kendimi izole ettim. Herhangi bir test vs yaptırmadım ve yoğun C vitamini başta olmak üzere gıda takviyesi kullandım. 4 Eylül itibari ile tüm belirtiler kaybolmuştu.
    Şuan da gayet iyiyim. Umarım geçirip atlamışımdır.

    Allah herkese şifa versin
    Geçirmiş olabilirsiniz hocam. Geçmiş olsun. Test olmasam bende bilmeyecektim. Farenjit gibi geçirdim.

    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun, rabbim şifa versin. Tez zamanda sağlığına kavuş inşallah hocam. Hepimiz bu dönemden geçiyoruz, bende bu ay pozitif olurum diye düşünüyorum. Hala tatili kesmedim kendim kaşınıyorum, kimseye temas etmesemde bakalım ne olacak.
    Hocam tatilden daha önemli bu meret. Ben hafif atlatmama rağmen psikolojik olarak insanı rahatsız ediyor. Oraya dokunma, kimsenin yanına yanaşma, ayrı yemek ye.

    CacTuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun hocam. İlaç kullanmıyorsunuz anladığım kadarıyla. Benim de ilaç fobim var kullanmak istemiyorum. Burada hastaneler tıka basa dolu o yüzden test yaptırmaya kalksam 20 saat sürer diyorlar ayrıca ateş vs. semptom yok sana yapmazlar diyorlar.
    8-9 gündür müthiş sırt ağrım var. 4-5 gündür de dirsek içi ve dizlerim ara ara ağrıyor. Ayrıca ishal değil ama mide ağrısı ile günde 3-4 kere tuvalete çıkıyordum bugün düzeldi o.
    Ateşim yok, öksürük yok, tat ve koku duyularım aktif, iştah sağlam.
    Anne-baba 20 gündür memlekette ama haftasonu gelecekler. Bir durum varsa onlara bulaştırmak istemiyorum.
    Bu süreçte koltuk tepelerinde yattım sırt ağrım ondandır inşallah diyorum. Birine zarar vermemek için kapıya gelen komşuya bile kapıyı açmadım.
    Bu meret ilaç kullanmadan geçiyor mu? Siz okuduğum kadarıyla o sıtma ilacını kullanmamışsınız. Bununla ilgili görüştünüz mü? İlaç kullanmadan iyiye gidiyorsunuz doğru değil mi?
    Dediğin gibi hocam sırt ağrısı yattığın yerden kaynaklıdır. Bende bir kaç gün devamlı yattım belimin ortası müthiş ağrıdı. Sonra gün içinde hiç yatmadım hemen kesildi ağrı.

    Sıtma ilacını da içmedim duruyor. İlaca karşı bir fobim yok içerim ama bunun yan etkisi çokmuş o yüzden içmedim. Veren kişi de kalbiniz de bir sıkıntı vs var mı yok mu diye sormuyor bile. Ağrı kesici gibi veriyor elinize. Prospektüs bile yok yani. Tek jelatin veriyorlar. İnternetten okuyup öğrendim. Zaten işe de yaramıyormuş. Boştan yere birde kalp hastası olmayalım.

    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl oldun hocam varmı bi gelişme, nasıl hissediyorsun.
    Şükür hocam iyiyim. Baştan beri de iyiydim. Tat ve koku yerine geldi şükür.

    YavuzSelim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun hocam.

    Sağolasın.

    Benim boğazım kötü oldu dün geceden bu yana, ağrısı gittikçe artıyor. Onun dışında ateş ve halsizlik yok. Acaba test yaptırsam mı diyorum. Medical Park'ı aradım pandemi hastanesi olmadığı için isteğe bağlı test yapmıyorlarmış önce muayene doktor yönlendirirse test yapıyorlarmış.

    Kafam karıştı devlete mi gitsem özele mi diye? Groupama tamamlayıcı sağlık sigortam var, özellerde gidip yaptırabileceğim bir hastane var mı İstanbul Anadolu Yakası'nda?
    Eğer ciddi şikayetiniz yoksa izole edin kendinizi. Zaten pozitif çıksa hastanenin de diyeceği aynı şey.

    myurtcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun. Allah şifa versin.
    Sağol hocam.

    kasirga098 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam gazozun ne gibi faydası var ? İçinde kinin var
    Birde tadı çok kötü ya : D
    Onu bende okudum. Sek içilmiyormuş. Mutlaka bir şeyler ile karıştırılıyormuş. Hindistan da zamanında sıtma için kullanılmış.

    SuskuN42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Direk sağlık Bakanı tarafından önerildi hocam yakın çevresinden
    Evet bazı doktorlar öneriyor.