Koku kaybı ve ishal dışında; baş ağrısı, halsizlik, iştah kaybı ve oturduğum yerden yoğun terleme olayını 29 ağustosta ben de yaşadım. Baş ağrısını dindirmek için ağrı kesici kullandım yaklaşık 5 gün kendimi izole ettim. Herhangi bir test vs yaptırmadım ve yoğun C vitamini başta olmak üzere gıda takviyesi kullandım. 4 Eylül itibari ile tüm belirtiler kaybolmuştu.
Şuan da gayet iyiyim. Umarım geçirip atlamışımdır.
Allah herkese şifa versin