Konu
Bende pozitifim hayırlı olsun :)
09-09-2020, 17:09:43
#65
GodLessTurtLe
Çok geçmiş olsun, rabbim şifa versin. Tez zamanda sağlığına kavuş inşallah hocam. Hepimiz bu dönemden geçiyoruz, bende bu ay pozitif olurum diye düşünüyorum. Hala tatili kesmedim kendim kaşınıyorum, kimseye temas etmesemde bakalım ne olacak.