Çok geçmiş olsun hocam.

Benim boğazım kötü oldu dün geceden bu yana, ağrısı gittikçe artıyor. Onun dışında ateş ve halsizlik yok. Acaba test yaptırsam mı diyorum. Medical Park'ı aradım pandemi hastanesi olmadığı için isteğe bağlı test yapmıyorlarmış önce muayene doktor yönlendirirse test yapıyorlarmış.

Kafam karıştı devlete mi gitsem özele mi diye? Groupama tamamlayıcı sağlık sigortam var, özellerde gidip yaptırabileceğim bir hastane var mı İstanbul Anadolu Yakası'nda?