constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şükür hocam iyiyim çok sağol.
Ben de konuya durumunu sormak için girdim. Maşallah iyiye gidiyorsa süper. Hepimiz atlatacağız bu hastalığı bir şekilde.
Tekrar geçmiş olsun.