Konu
Bende pozitifim hayırlı olsun :)
09-09-2020, 14:51:18
#62
digiklan
constantine38 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şükür hocam iyiyim çok sağol.
Ben de konuya durumunu sormak için girdim. Maşallah iyiye gidiyorsa süper. Hepimiz atlatacağız bu hastalığı bir şekilde.
Tekrar geçmiş olsun.