dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçmiş olsun hocam acil şifalar dilerim. bol c vitamini sürekli sıcak su günde üç bardak falan kaynar suya kekik atıp 10 dakka demletip içmeni öneririm. benim akrabalar öyle atlattılar. hepsi öksürükten kırılıyordu ateşleri vardı halsizlik ishal ve baş ağdırısı ve gözleri kanlıydı. devletin verdiği ilaçları içtiler ama ilaç geç gelmişti onlar bu şekilde hafifletmişlerdi ilaç gelinceye kadar.
Ben kekik suyu aldırdım dün abime. Biraz suya katıp içtim. Bayağı bir yaktı boğazımı midemi. Ama devamlı gargara için kullanırım. Dediğiniz gibi kekiği kaynatıp içeceğim. Birde acaba ilacın adı plaquenil miydi? Bana bunu verdiler az önce ve evi karantinaya aldılar.