mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok geçmiş olsun hocam. nerede kaptınız acaba
Tam olarak nerede kaptığımı bilemiyorum ama abim virüse yakalanmış. Yiğenim de bize geldiydi ve yemediği yemeğini yedim. 2 gün sonra abim test yaptırdı ve pozitif olduğunu öğrendi. Çok sürmedi bende yakalandım.