constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben kekik suyu aldırdım dün abime. Biraz suya katıp içtim. Bayağı bir yaktı boğazımı midemi. Ama devamlı gargara için kullanırım. Dediğiniz gibi kekiği kaynatıp içeceğim. Birde acaba ilacın adı plaquenil miydi? Bana bunu verdiler az önce ve evi karantinaya aldılar.
ilacı yarın öğreneyim haber veririm hocam. kekiği kaynatmayın etken maddesi gidiyormuş kaynar suyu ateşten indirip 10 dakika bekletmeniz yeterliymiş ağzı kapalı şekilde.