• 14-08-2020, 11:34:03
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeş ağzını topla öncelikle. Ben doğma büyüme istanbulluyum. Gelipte bana insan değilsin diyemezsin. Önce edebini bil.
    İstnabulun çoğu sağdan soldan gelmiş canlılar. Kötü heryerden kötüdür iyi iyidir. İstanbul insanıymış bilmem ne. Benim soyağacımda sabıka bile görmüş insan yok. Şimdi biz mi insan değiliz ? Aç bak Diyarbakır’da neler oluyor ? Aç bak İzmir’de Ankara’da Hatay’da burdurda heryerden olay oluyor. Ayrıca Türkiye nüfusunun yüzde 25 i İstanbulda. Gayet normal değil mi ? Neyse edebini ağzının ayarını Bil de konuş.

    olaya gelecek olursak; böyle adamları Kırbaçla dövsen nafile. Vatandaşlığını düşüreceksin sınır dışı edeceksin.
    Arkadaş sadece istanbul insanı başkalaştırıyora getirmiş. Senin zoruna giden nedir bu kadar?
  • 14-08-2020, 11:34:28
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sinan Yorulmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır, olayın garipliği şu; etraftaki erkekler de elemandan korkmuş olacak ki adamı sakinleştiriyor ve gönderiyorlar. Ne bileyim, bizim erkeklik tanımımız mı farklı yoksa gerçekten onlar mı erkek? Anlayamadım.
    En son yanlış hatırlamıyorsam eşiyle tartışan ve darp edilen kadini yaralayan bir adami dövüp etkisiz hale getirip öldürüp ayiran adam hapise atıldı diye biliyorum
  • 14-08-2020, 11:34:47
    #21
    Reveloper
    SeripoSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef İstanbulda her gün motor kullanmak zorunda kalıyorum. Bir gün birini dövüyorum diye öldürücem ama bakalım
    Bazılarıda cidden çok kötü motor kullanıyor kendi canından olacaklar. 120 ile girmiş kıçıma kask yok bişey yok kedi görsem frene bassam mefta olacak. Hakiki motorcular efsane kurallara uyuyor onlarada ayrıca hayranım.
  • 14-08-2020, 11:37:08
    #22
    Seodeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş sadece istanbul insanı başkalaştırıyora getirmiş. Senin zoruna giden nedir bu kadar?
    İstanbul insanıyım. Bana da laf söylüyor. Nabayım bunu normal mi karşılayayım ? Oraya getirmesin lafı açıkla söylesin. Gidip Türkçe dersi mi verelim ? Seçerek konuşun kelimenizi. Sosyal ortam diye ağzına her geleni söyleyemezsiniz.
  • 14-08-2020, 11:38:20
    #23
    İstanbul bu hale istanbullu olmayan hanzolar sayesinde geldi.Onun için İstanbullulara laf söylemeye hakkın yok.
  • 14-08-2020, 11:38:24
    #24
    Seodeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş sadece istanbul insanı başkalaştırıyora getirmiş. Senin zoruna giden nedir bu kadar?
    “İstanbul insanının insan olmaması “ benim ve bir çok arkadaşımın zoruna giden bi başlık sanki bütün İstanbullular aynı.
  • 14-08-2020, 11:39:03
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbul insanıyım. Bana da laf söylüyor. Nabayım bunu normal mi karşılayayım ? Oraya getirmesin lafı açıkla söylesin. Gidip Türkçe dersi mi verelim ? Seçerek konuşun kelimenizi. Sosyal ortam diye ağzına her geleni söyleyemezsiniz.
    Bunu kimse sana sormaz varsa sorunun adalet var verirsin yada report edersiniz modlar bu yüzden var düzeni sağlamak için. Fazla alıngansın konuyu çok çok başka yerlere çekme yogun birisiyim tesadüfen gördüm yazdım uğraşamam seninle iyi günler.
  • 14-08-2020, 11:39:14
    #26
    ismaildondu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tür olaylar nedense hep İstanbul'da oluyor ve bir kişide çıkıp böyle insanlara ders vermiyor, bu olay Ankara veya Anadolu'nun herhangi bir şehrinde olacak ciddi anlamda o adamı arabasıyla birlikte yakarlar. Yenimahalle'de hatırlarsanız bir arkadaş çocuğa araç ile çarptı diye arabasını yakmışlardı, bu tarz insanlara bu yakışır.
    İstanbul insanı aman başıma bir iş gelir aman bu olur aman şu olur diye şu manzarayı izliyor kalıbınıza tüküreyim cidden bu olayı izleyen insan diyemeyeceğim it soyları.


    https://twitter.com/AliYerlikaya/sta...66804483518464
    Baklavacı kardeşler olayı gibi buda cidden millet iyice ahlaksizlaşmaya başladı bunun sonuda gözükmüyor bitmez butür olaylar herkes kendini mayfa sanıyor
  • 14-08-2020, 11:40:17
    #27
    Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbul insanıyım. Bana da laf söylüyor. Nabayım bunu normal mi karşılayayım ? Oraya getirmesin lafı açıkla söylesin. Gidip Türkçe dersi mi verelim ? Seçerek konuşun kelimenizi. Sosyal ortam diye ağzına her geleni söyleyemezsiniz.
    Bence yersiz alınganlık yapıyorsunuz. Ben de İstanbul’da yasıyorum 20 yıldır ve aklıma en son gelen anlamdır, çünkü ben saygısız bir insan değilim ve üzerime alınmıyorum bu lafı, bence siz de alınmayın.