Prens55 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Trafikte yol tartışmasında gözaltı.
40
●1.442
- 14-08-2020, 11:34:03Üyeliği durdurulduArkadaş sadece istanbul insanı başkalaştırıyora getirmiş. Senin zoruna giden nedir bu kadar?
- 14-08-2020, 11:34:28Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.En son yanlış hatırlamıyorsam eşiyle tartışan ve darp edilen kadini yaralayan bir adami dövüp etkisiz hale getirip öldürüp ayiran adam hapise atıldı diye biliyorumSinan Yorulmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-08-2020, 11:34:47Bazılarıda cidden çok kötü motor kullanıyor kendi canından olacaklar. 120 ile girmiş kıçıma kask yok bişey yok kedi görsem frene bassam mefta olacak. Hakiki motorcular efsane kurallara uyuyor onlarada ayrıca hayranım.SeripoSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-08-2020, 11:37:08İstanbul insanıyım. Bana da laf söylüyor. Nabayım bunu normal mi karşılayayım ? Oraya getirmesin lafı açıkla söylesin. Gidip Türkçe dersi mi verelim ? Seçerek konuşun kelimenizi. Sosyal ortam diye ağzına her geleni söyleyemezsiniz.Seodeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-08-2020, 11:38:24İstanbul insanının insan olmaması benim ve bir çok arkadaşımın zoruna giden bi başlık sanki bütün İstanbullular aynı.Seodeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-08-2020, 11:39:03Üyeliği durdurulduPrens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunu kimse sana sormaz varsa sorunun adalet var verirsin yada report edersiniz modlar bu yüzden var düzeni sağlamak için. Fazla alıngansın konuyu çok çok başka yerlere çekme yogun birisiyim tesadüfen gördüm yazdım uğraşamam seninle iyi günler.
- 14-08-2020, 11:39:14Baklavacı kardeşler olayı gibi buda cidden millet iyice ahlaksizlaşmaya başladı bunun sonuda gözükmüyor bitmez butür olaylar herkes kendini mayfa sanıyorismaildondu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-08-2020, 11:40:17Bence yersiz alınganlık yapıyorsunuz. Ben de İstanbulda yasıyorum 20 yıldır ve aklıma en son gelen anlamdır, çünkü ben saygısız bir insan değilim ve üzerime alınmıyorum bu lafı, bence siz de alınmayın.Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bunu kimse sana sormaz varsa sorunun adalet var verirsin yada report edersiniz modlar bu yüzden var düzeni sağlamak için. Fazla alıngansın konuyu çok çok başka yerlere çekme yogun birisiyim tesadüfen gördüm yazdım uğraşamam seninle iyi günler.