Hayır, olayın garipliği şu; etraftaki erkekler de elemandan korkmuş olacak ki adamı sakinleştiriyor ve gönderiyorlar. Ne bileyim, bizim erkeklik tanımımız mı farklı yoksa gerçekten onlar mı erkek? Anlayamadım.
En son yanlış hatırlamıyorsam eşiyle tartışan ve darp edilen kadini yaralayan bir adami dövüp etkisiz hale getirip öldürüp ayiran adam hapise atıldı diye biliyorum