SeripoSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maalesef İstanbulda her gün motor kullanmak zorunda kalıyorum. Bir gün birini dövüyorum diye öldürücem ama bakalım
Bazılarıda cidden çok kötü motor kullanıyor kendi canından olacaklar. 120 ile girmiş kıçıma kask yok bişey yok kedi görsem frene bassam mefta olacak. Hakiki motorcular efsane kurallara uyuyor onlarada ayrıca hayranım.