Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstanbul insanıyım. Bana da laf söylüyor. Nabayım bunu normal mi karşılayayım ? Oraya getirmesin lafı açıkla söylesin. Gidip Türkçe dersi mi verelim ? Seçerek konuşun kelimenizi. Sosyal ortam diye ağzına her geleni söyleyemezsiniz.
Bence yersiz alınganlık yapıyorsunuz. Ben de İstanbul’da yasıyorum 20 yıldır ve aklıma en son gelen anlamdır, çünkü ben saygısız bir insan değilim ve üzerime alınmıyorum bu lafı, bence siz de alınmayın.