• 14-08-2020, 11:42:49
    #28
    Alınmaya gerek yok abiler, neden üstünüze alınıyorsunuz? Benim kastım o olayı izleyen "TİPİK" İstanbul insanı.
  • 14-08-2020, 11:43:07
    #29
    7. mesajdan sonra okumadım tiksindim. malesef o öküzle aynı zihniyette olanlar bu forumda da varmış.
  • 14-08-2020, 11:44:22
    #30
    Konuyu ben de birkaç farklı sosyal medyada gördüm , elbette üstünde düşünülmesi gereken hassas bir konu . Ancak bu farkındalığa dikkat çekmek için konu açarken keşke "istanbul insanı" diye genelleme yapmasaydınız . Bu tür olaylar neredeyse tüm şehirlerde oluyor , küçük şehirlerde basına yansımadığı için göremediğimiz binlerce olay var . Bir şehrin tüm insanları için genelleme yapılan bir başlık hoş olmamış.
  • 14-08-2020, 11:45:58
    #31
    Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeş ağzını topla öncelikle. Ben doğma büyüme istanbulluyum. Gelipte bana insan değilsin diyemezsin. Önce edebini bil.
    İstnabulun çoğu sağdan soldan gelmiş canlılar. Kötü heryerden kötüdür iyi iyidir. İstanbul insanıymış bilmem ne. Benim soyağacımda sabıka bile görmüş insan yok. Şimdi biz mi insan değiliz ? Aç bak Diyarbakır’da neler oluyor ? Aç bak İzmir’de Ankara’da Hatay’da burdurda heryerden olay oluyor. Ayrıca Türkiye nüfusunun yüzde 25 i İstanbulda. Gayet normal değil mi ? Neyse edebini ağzının ayarını Bil de konuş.

    olaya gelecek olursak; böyle adamları Kırbaçla dövsen nafile. Vatandaşlığını düşüreceksin sınır dışı edeceksin.
    Sen niye İstanbulu temiz çıkarmak için Diğer memleketlere laf ediyorsun? Ben Ankaralıyım böyle bi olay olsa bön bön izlemem orda onlarca İSTANBULLU bön bön izliyor ama ?
  • 14-08-2020, 11:49:53
    #32
    Seodeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başkalaşmaya devam kurtuldum amerikada yaşıyorum beyin göçü oluyor artık.
    Çok kıskandım
  • 14-08-2020, 11:56:44
    #33
    EmreOdabasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen niye İstanbulu temiz çıkarmak için Diğer memleketlere laf ediyorsun? Ben Ankaralıyım böyle bi olay olsa bön bön izlemem orda onlarca İSTANBULLU bön bön izliyor ama ?
    Hala memleket kıyaslıyorsun. Yazılanı oku. Olduğun şeyi anlamayıp bön bön ötme. Ben be Ankara ne İzmir ne istanbul 81 şehrin 81 inin insanına laf etmem. İyi kötü insan vardır şehirdeki insanları değil. Ayrıca klavye erkekliği yapma. Ankaralı olmak seni adam yapmaz. Elinde teşbih sözde delikanlılardansın sende muhtemelen. Bunu dedik diye kalkıp döversin dimi ? Neyse boş yapma dalgana bak.
  • 14-08-2020, 11:57:02
    #34
    bu tarz insanlar hep güçsüze ,kadına saldırırlar.
    o araç küçük bir araç olmasaydı veya içerisindeki bir kadın değil de iri yapılı bir adam olsaydı bu olay olmazdı bile.
  • 14-08-2020, 11:58:03
    #35
    eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence yersiz alınganlık yapıyorsunuz. Ben de İstanbul’da yasıyorum 20 yıldır ve aklıma en son gelen anlamdır, çünkü ben saygısız bir insan değilim ve üzerime alınmıyorum bu lafı, bence siz de alınmayın.
    bugün bunu İstnabula yapan yarın Edirne’ye diğer gün Muş’a daha sonra herkes birbirine saydırır hocam. Ama haklısınız. Kimin ne olduğu ortada aslında. Teşekkürler
  • 14-08-2020, 12:05:47
    #36
    Üyeliği durduruldu
    ismaildondu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tür olaylar nedense hep İstanbul'da oluyor ve bir kişide çıkıp böyle insanlara ders vermiyor, bu olay Ankara veya Anadolu'nun herhangi bir şehrinde olacak ciddi anlamda o adamı arabasıyla birlikte yakarlar. Yenimahalle'de hatırlarsanız bir arkadaş çocuğa araç ile çarptı diye arabasını yakmışlardı, bu tarz insanlara bu yakışır.
    İstanbul insanı aman başıma bir iş gelir aman bu olur aman şu olur diye şu manzarayı izliyor kalıbınıza tüküreyim cidden bu olayı izleyen insan diyemeyeceğim it soyları.


    https://twitter.com/AliYerlikaya/sta...66804483518464

    1) adama bak İSTANBULLU DEĞİL... Gerçi sende İSTANBULLU DEĞİLSİN

    2) Önce edebini adabını bil! Bende seninle mahkemelerde görüşeceğim bu yazmış olduğun yazı "Bölücülük, halkı kin ve nefrete sürükleme" suçunu işlemektir! Hayatında kaçta İstanbul'lu tanıdın da konuşuyorsun?? Ankara'nın ortasında kırmızı ışıkta durdu diye arabayı yakan adama ne yaptınız??? Ankara Ulus'ta olmuştu 2016 yılında olay...

    3) İstanbul halkı diye bir şey yok...Bir tarafta biz gerçek İstanbul'lular.. Nüfus kütüğünde İstanbul'dan başka bir yer olmayanlar bir tarafta bunlar İstanbul'a sonradan gelen senin iddiana göre SÖZDE NAMUSLU, CENGAVER ANADOLU İNSANI.... 81 ilden insanlar getirildi yetmedi Irak'tan yetmedi Suriye'den yetmedi Afrika'dan, yetmedi ne kadar Orta Asya varsa yetmedi Araplar yetmedi Almanlar hepsini getirdiler İstanbul'a....

    4) Orada zulme uğrayan kadına sahip çıkmayan herkes suçludur! Sadece saldıran adam değil dikkat saldıran kadın da var... Plaka açık ve net.. olay halka açık alanda olmasından ötürü kamuya açıktır yani çok DUYARLIYSAN aracın plakası ve marka - modeli belli CİMER üzerinden KAMU DAVASI talep edebilir, ilaveten de Savcılığa suç duyurusunda bulunabilirsin.....

    5) O senin duyarlı dediğin Anadolu insanlarının bu duyarlılığını Lice'de köpekler zehirlenirken, Denizli'de erkek çocukları tecavüze uğrarken, ülkenin her şehrinde anneler çocuklarının önünde dayak yerken, sırf terketti diye kadınlar öldürülürken, çocuklarının önünde öldürülürken ve daha birçok olayda da görmek isterdik ama devekuşu misali görmezden gelmek kolaydı.... Çünkü o zamanlar zulme uğrayanları savunmak prim etmiyordu!

    6) @Sikayet; hocam bu konu başlığından içeriğine kadar Anayasada açıkça belli olan "ülkenin bir kısmı yada halkın bir kesimini ayrıştırıcı, bölücü , halkı kin ve nefrete sürükleme eylemi" suçunu işlemektedir. Bu konunun kapatılması ve İSTANBUL İNSANLARINA DAİR EN UFAK BİLGİSİ OLMAYAN BU ARKADAŞA ceza verilmesini rica ediyorum.

    Saygılar...