Trafikte yol tartışmasında gözaltı.
40
●1.442
- 14-08-2020, 11:27:11Maalesef İstanbulda her gün motor kullanmak zorunda kalıyorum. Bir gün birini dövüyorum diye öldürücem ama bakalım
- 14-08-2020, 11:27:19Hayır, olayın garipliği şu; etraftaki erkekler de elemandan korkmuş olacak ki adamı sakinleştiriyor ve gönderiyorlar. Ne bileyim, bizim erkeklik tanımımız mı farklı yoksa gerçekten onlar mı erkek? Anlayamadım.
- 14-08-2020, 11:28:34Üyeliği durdurulduBaşkalaşmaya devam kurtuldum amerikada yaşıyorum beyin göçü oluyor artık.
- 14-08-2020, 11:28:48Abi olayı anlamadan etmeden laf yapma, biz orada izleyenlere diyoruz ne üstüne alınıyorsun?Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-08-2020, 11:33:23Buradan , yok oradakiler erkek değil mi ? Yok neden adama çullanmıyor veya mudahale etmıyor gibi laflar kullanıyorsunuz. Tabi ki adamı sakinleştirip göndermeye çalışacaklar. Siz orada olsanız saldıracağınızı zannetmiyorum , bu tarz olaylar'da karşınızda gözü dönmüş bir insan var ise anlaşmaya çalışın , Saldırmaya çalışırsınız , silahı vardır çeker sizi vurur , arkanızda kalan insanlara yazık olur bir maganda kurşununa gidersiniz. Elbette demiyorum müdahale etmeyin diye , oyalayın sakinleştirmeye çalışın , o sırada polisi arayın zaten o adamı bir şekilde zaptedeceksiniz. Erkeklik yapıcam diye arkanızda ki insanları ağlatmayın, mantıklı düşünüp çözün olayları.
- 14-08-2020, 11:33:35Kardeş ben başlıkta gördüğümü söylerim. istanbul insanının insna olmaması. Ben insan değil miyim ? Sen benim aileme bana hakaret ediyorsun. O adamın soyuna baksan İstanbulla alakası yoktur. Gel gör ki insanın yaşadığı yer onu iyi kötü yapmaz. Her yerin kötüsü iyisi vardır. Her dinin ırkın yörenin ülkenin iyisi kötüsü vardır. Gelip genelleme yaparsan buna karşı çıkarım.ismaildondu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle