Hayır, olayın garipliği şu; etraftaki erkekler de elemandan korkmuş olacak ki adamı sakinleştiriyor ve gönderiyorlar. Ne bileyim, bizim erkeklik tanımımız mı farklı yoksa gerçekten onlar mı erkek? Anlayamadım.