Buradan , yok oradakiler erkek değil mi ? Yok neden adama çullanmıyor veya mudahale etmıyor gibi laflar kullanıyorsunuz. Tabi ki adamı sakinleştirip göndermeye çalışacaklar. Siz orada olsanız saldıracağınızı zannetmiyorum , bu tarz olaylar'da karşınızda gözü dönmüş bir insan var ise anlaşmaya çalışın , Saldırmaya çalışırsınız , silahı vardır çeker sizi vurur , arkanızda kalan insanlara yazık olur bir maganda kurşununa gidersiniz. Elbette demiyorum müdahale etmeyin diye , oyalayın sakinleştirmeye çalışın , o sırada polisi arayın zaten o adamı bir şekilde zaptedeceksiniz. Erkeklik yapıcam diye arkanızda ki insanları ağlatmayın, mantıklı düşünüp çözün olayları.