Bence yersiz alınganlık yapıyorsunuz. Ben de İstanbulda yasıyorum 20 yıldır ve aklıma en son gelen anlamdır, çünkü ben saygısız bir insan değilim ve üzerime alınmıyorum bu lafı, bence siz de alınmayın.
bugün bunu İstnabula yapan yarın Edirneye diğer gün Muşa daha sonra herkes birbirine saydırır hocam. Ama haklısınız. Kimin ne olduğu ortada aslında. Teşekkürler