eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence yersiz alınganlık yapıyorsunuz. Ben de İstanbul’da yasıyorum 20 yıldır ve aklıma en son gelen anlamdır, çünkü ben saygısız bir insan değilim ve üzerime alınmıyorum bu lafı, bence siz de alınmayın.
bugün bunu İstnabula yapan yarın Edirne’ye diğer gün Muş’a daha sonra herkes birbirine saydırır hocam. Ama haklısınız. Kimin ne olduğu ortada aslında. Teşekkürler