Sen niye İstanbulu temiz çıkarmak için Diğer memleketlere laf ediyorsun? Ben Ankaralıyım böyle bi olay olsa bön bön izlemem orda onlarca İSTANBULLU bön bön izliyor ama ?
Hala memleket kıyaslıyorsun. Yazılanı oku. Olduğun şeyi anlamayıp bön bön ötme. Ben be Ankara ne İzmir ne istanbul 81 şehrin 81 inin insanına laf etmem. İyi kötü insan vardır şehirdeki insanları değil. Ayrıca klavye erkekliği yapma. Ankaralı olmak seni adam yapmaz. Elinde teşbih sözde delikanlılardansın sende muhtemelen. Bunu dedik diye kalkıp döversin dimi ? Neyse boş yapma dalgana bak.