Konuyu ben de birkaç farklı sosyal medyada gördüm , elbette üstünde düşünülmesi gereken hassas bir konu . Ancak bu farkındalığa dikkat çekmek için konu açarken keşke "istanbul insanı" diye genelleme yapmasaydınız . Bu tür olaylar neredeyse tüm şehirlerde oluyor , küçük şehirlerde basına yansımadığı için göremediğimiz binlerce olay var . Bir şehrin tüm insanları için genelleme yapılan bir başlık hoş olmamış.