Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstanbul insanıyım. Bana da laf söylüyor. Nabayım bunu normal mi karşılayayım ? Oraya getirmesin lafı açıkla söylesin. Gidip Türkçe dersi mi verelim ? Seçerek konuşun kelimenizi. Sosyal ortam diye ağzına her geleni söyleyemezsiniz.
Bunu kimse sana sormaz varsa sorunun adalet var verirsin yada report edersiniz modlar bu yüzden var düzeni sağlamak için. Fazla alıngansın konuyu çok çok başka yerlere çekme yogun birisiyim tesadüfen gördüm yazdım uğraşamam seninle iyi günler.