Seodeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaş sadece istanbul insanı başkalaştırıyora getirmiş. Senin zoruna giden nedir bu kadar?
İstanbul insanıyım. Bana da laf söylüyor. Nabayım bunu normal mi karşılayayım ? Oraya getirmesin lafı açıkla söylesin. Gidip Türkçe dersi mi verelim ? Seçerek konuşun kelimenizi. Sosyal ortam diye ağzına her geleni söyleyemezsiniz.