• 13-07-2020, 09:43:21
    #19
    Benimde yurtiçinde kargom var. Haftayı geçti müşteri hizmeti bile şubeye ulaşamıyor. Şube kafasına göre mi takılacak böyle diyorum Müşteri hizmeti Evet diyor. Evet mi diyorum şubeye gidip alabilirsiniz diyor. O zaman şubeden alacaksam kargoya ne gerek var? Satıcı mağazasına gider alırım, size niye ihtiyaç duyuyoruz ki o zaman dedim. Hep kaçmaya yer aradı telefonu kapatmak için 😂
  • 13-07-2020, 09:47:49
    #20
    Dün gelen kargo, maç yaptılar kutuyla herhalde


    • fatihbaz
    • turancantenbel
    fatihbaz ve turancantenbel bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 13-07-2020, 10:00:15
    #21
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün gelen kargo, maç yaptılar kutuyla herhalde


    Ahhah hocam gerçekten çok ilginç firmalar ya...
  • 13-07-2020, 10:11:00
    #22
    wArznom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde yurtiçinde kargom var. Haftayı geçti müşteri hizmeti bile şubeye ulaşamıyor. Şube kafasına göre mi takılacak böyle diyorum Müşteri hizmeti Evet diyor. Evet mi diyorum şubeye gidip alabilirsiniz diyor. O zaman şubeden alacaksam kargoya ne gerek var? Satıcı mağazasına gider alırım, size niye ihtiyaç duyuyoruz ki o zaman dedim. Hep kaçmaya yer aradı telefonu kapatmak için 😂
    Bu paylaşımım arkasından Yurtiçi şubeyi aradım açan olmadı hatta 223 ile bağlanmayı bile deniyorum. Müşteri hizmetini aradım 19 dakikalık görüşme sonunda kapattım, görüşmemizin 6. Dakikasından sonra şube ile görüşeceğini belirtti 19. Dakika oldu halen bir dönüş olmadı kapattım. Gerçekten mağdur edildim, yazıklar olsun.
  • 13-07-2020, 10:15:04
    #23
    wArznom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu paylaşımım arkasından Yurtiçi şubeyi aradım açan olmadı hatta 223 ile bağlanmayı bile deniyorum. Müşteri hizmetini aradım 19 dakikalık görüşme sonunda kapattım, görüşmemizin 6. Dakikasından sonra şube ile görüşeceğini belirtti 19. Dakika oldu halen bir dönüş olmadı kapattım. Gerçekten mağdur edildim, yazıklar olsun.
    Vallaha ben anlayamıyorum bunlar sorumluluk sahibi olmayan insanlardan mı oluşuyor.
  • 13-07-2020, 11:13:25
    #24
    wArznom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu paylaşımım arkasından Yurtiçi şubeyi aradım açan olmadı hatta 223 ile bağlanmayı bile deniyorum. Müşteri hizmetini aradım 19 dakikalık görüşme sonunda kapattım, görüşmemizin 6. Dakikasından sonra şube ile görüşeceğini belirtti 19. Dakika oldu halen bir dönüş olmadı kapattım. Gerçekten mağdur edildim, yazıklar olsun.
    Bu paylaşımın arkasından tekrar müşteri hizmeti ile görüştüm anlattım durumu ulaşılamadı şubeye filan, müdüriyet ile görüşeceğini belirtti ulaşamadı. Daha sonra tekrar arar mısınız dedi; Şimdi ben bir iki saat sonra arasam yine çözüm olmayacak belki diğer arkadaşınız da aynı şeyleri söyleyecek belki yani bir not alma kayıt etme sisteminiz varsa şubenin görebileceği oraya kayıt ederseniz en azından görmüş olurlar ben sürekli burayı arayamam dedim. Haklısınız ben tekrar müdüriyet ile görüşmeyi deneyeceğim dedi ve bana bölge müdüriyetin numarasını verdi orası ile görüştüm sorun çözüldü sanırsam, kargonuzu size ulaştıracağız sorun yok dedi.
  • 13-07-2020, 19:52:17
    #25
    En iyisi bence Yurtiçi

    En berbatı size katılıyorum Sürat.
  • 15-07-2020, 16:54:03
    #26
    geçen haftaydı galiba,çok yakın zamanda 2 sipariş geçtim n11den.birisi yurt içi digeri aras kargo ile gelecek.gün boyu evdeyiz zaten,biyere çıkamıyoruz diye eve istedim kargoyu,normalde şubeden alırım her zaman.yurt içi ben banyodayken geldi,duydum kapıyı ama çıkıp yetişemedim.geldik bulamadık diye yazı astılar kapıya ve smsde attılar hemen arkasına zaten,gel şubeden al dediler onlara lafım yok,yanlış zamanda geldiler ve alamadım diger ürün ise aras ile geliyordu,gelmedi.ertesi günde gelmedi.ürün şubede,dagıtımda 2 gündür ama bana gelen giden yok.sonra bi baktım,alıcı ürünü kabul etmedi diye not düşmüşler sisteme.arayan yok,gelen yok,sms atan yok,geldik bulamadık filan diye yazı asan yok.tam hazırlandım neyse 3.gün gidip 2 kargoyuda şubeden alayım dedim tam hazırlandım,çıkıcam evden.bi baktım aras kargo geldi. bende şubeye geliyordum bunu almaya,dün gelmiş bulamamışsınız heralde filan dedim.çalışan baktı baktı,buraya gelmedik biz dün dedi sisteme öyle girmişsiniz bak,ben kabul etmemişim filan dedim.güldü,dün yetişmedigi için öyle girilmiştir dedi ve gitti.ben evdeb çıktıktan sonra gelse,ertesi gün tekrar şubeye gitmem gerekecekti bide onun için.son anda denk geldide en azından,tekrar gitmek zorunda kalmadım çarşıya.


    her firma ile az çok çalıştım bugüne kadar,netten yaparım çünkü genelde alışverişlerimi.ve sonuç olarak şunu gördüm,hiçbi firmanın tüm şubeleri aynı degil.bi şubesi çok güzel iş yapıyor,digeri insanı katil eder.bizim burada yurt içi,olmadı mng ile alacaksın.digerlerinin sokagından geçmiyorum mecbur kalmazsam
  • 15-07-2020, 17:26:15
    #27
    Ne çalışanlara bakıyorlar, ne işlerini önemsiyorlar. Rakip sağlam calısan bir firma çıksa hepsine fark atar. Şuan insanlar mecbur bizi kullancak diye ellerini oynatmıyorlar.