• 13-07-2020, 08:12:26
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gyurtalan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepsi öyle hocam. Aras kargo şubeye gelen kargo henüz gelmedi diye 1 hafta bekletti. En son kargo çalışanı bir genç aradı. Tekrar şubeye gittim kadın hala bana yolda olduğunu söylüyor. 1 günde gelmesi gereken kargoyu 1 haftada aldım. Gıdaların bir kısmı sıcaktan bozulmuştu çöpe attım. Şikayet vara yazdım tenezzül edip cevap bile yazmadılar
    Ptt ve Sürat hariç diger kargolar en fazla 3-4 gün sonra da olsa geliyor. Yurtiçi Kargoyu çoğu kimse sevmez ancak bence en iyisi o
  • 13-07-2020, 08:12:53
    #11
    Benim hiç sorun yaşamadığım kargo firması sürat.
  • 13-07-2020, 08:17:19
    #12
    beratxt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katılıyorum bende de ayni. Trendyolda'n aldığım ürünün iadesi. Ayrıca gönderici adı yanlış girilmiş. Ek olarak gönderdiğim paket 1KG bile değil. Tahminimce kargoları karıştırdılar
    Sizce iade mi etmeliyim ?
  • 13-07-2020, 08:19:59
    #13
    Mng ve arasın önüne geçemez. En iyisi ups ve yurtiçi.
  • 13-07-2020, 08:28:06
    #14
    turancantenbel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizce iade mi etmeliyim ?
    Ben ürünü beğenmedigim için iade ettim. Gorseldeki iade kargosu, bana gelirken 3 günde geldi ancak iade kargom için gördüğünüz gibi 15 günü geçti.

    Acelesi çok olmayan, beklediğiniz urunse ve gelir de beğenirseniz bence boşuna iade etmeyin, satıcıdan çıkıyor ücret. Üründe sıkıntı yoksa, ürünü aldiysaniz satıcıya boşuna kargo kaynaklı olumsuz puan vermeyin, satıcıların iş hevesi kırılıyor. Ama şikayet kaydı oluşturun Trendyol'a kargo için. Şikayetvar'a da yazın. Begenmediginiz ürünse iade edin. Bir daha da Sürat Kargo ile gönderen yerden alışveriş yaparken dikkat edin.
  • 13-07-2020, 08:33:54
    #15
    beratxt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben ürünü beğenmedigim için iade ettim. Gorseldeki iade kargosu, bana gelirken 3 günde geldi ancak iade kargom için gördüğünüz gibi 15 günü geçti.

    Acelesi çok olmayan, beklediğiniz urunse ve gelir de beğenirseniz bence boşuna iade etmeyin, satıcıdan çıkıyor ücret. Üründe sıkıntı yoksa, ürünü aldiysaniz satıcıya boşuna kargo kaynaklı olumsuz puan vermeyin, satıcıların iş hevesi kırılıyor. Ama şikayet kaydı oluşturun Trendyol'a kargo için. Şikayetvar'a da yazın. Begenmediginiz ürünse iade edin. Bir daha da Sürat Kargo ile gönderen yerden alışveriş yaparken dikkat edin.
    Kargom gelmedi diye iade talebi açtım, bu sefer de ürününüzü kargoya teslim edin diyor.
  • 13-07-2020, 09:20:46
    #16
    turancantenbel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kargom gelmedi diye iade talebi açtım, bu sefer de ürününüzü kargoya teslim edin diyor.
    Belirtmis olduğum gibi acele etmeyip geldikten sonra duruma göre iade acsaydiniz keşke.
  • 13-07-2020, 09:35:47
    #17
    beratxt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belirtmis olduğum gibi acele etmeyip geldikten sonra duruma göre iade acsaydiniz keşke.
    Sanırım şimdi tam gg oldu, firma ismi değişmiş - fiyat değişmiş vs. Bende direk saldım ve gidip yurtiçi kargo olandan satın aldım
  • 13-07-2020, 09:42:52
    #18
    kargoyu bana seçmeyi bırakırlarsa adını daha anmayacağım kargo firması