turancantenbel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizce iade mi etmeliyim ?
Ben ürünü beğenmedigim için iade ettim. Gorseldeki iade kargosu, bana gelirken 3 günde geldi ancak iade kargom için gördüğünüz gibi 15 günü geçti.

Acelesi çok olmayan, beklediğiniz urunse ve gelir de beğenirseniz bence boşuna iade etmeyin, satıcıdan çıkıyor ücret. Üründe sıkıntı yoksa, ürünü aldiysaniz satıcıya boşuna kargo kaynaklı olumsuz puan vermeyin, satıcıların iş hevesi kırılıyor. Ama şikayet kaydı oluşturun Trendyol'a kargo için. Şikayetvar'a da yazın. Begenmediginiz ürünse iade edin. Bir daha da Sürat Kargo ile gönderen yerden alışveriş yaparken dikkat edin.