turancantenbel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kargom gelmedi diye iade talebi açtım, bu sefer de ürününüzü kargoya teslim edin diyor.
Belirtmis olduğum gibi acele etmeyip geldikten sonra duruma göre iade acsaydiniz keşke.