Arkadaşlar sinirlenerek yazıyorum çünkü bir kargo firması nasıl olurda bu kadar berbat olabilir, şubesini arıyorum ulaşamıyorum, İstanbul'da ki şubesine ulaşamıyorum ve hiç bir şubesinde telefonu açmıyorlar.
1 Temmuz'da gelmesi gereken ürünüm hala gelecek, küçük bir mausepad söylemiştim.