• 13-07-2020, 06:54:11
    #1
    Arkadaşlar sinirlenerek yazıyorum çünkü bir kargo firması nasıl olurda bu kadar berbat olabilir, şubesini arıyorum ulaşamıyorum, İstanbul'da ki şubesine ulaşamıyorum ve hiç bir şubesinde telefonu açmıyorlar.
    1 Temmuz'da gelmesi gereken ürünüm hala gelecek, küçük bir mausepad söylemiştim.
  • 13-07-2020, 07:24:03
    #2
    Araca yükle, araçtan indir... Resmen paradoksa girmişler
  • 13-07-2020, 07:39:08
    #3


    2 ay sonra getirdiler almadım, o kargodan ümidi kes..
  • 13-07-2020, 07:52:10
    #4
    Hepsi öyle hocam. Aras kargo şubeye gelen kargo henüz gelmedi diye 1 hafta bekletti. En son kargo çalışanı bir genç aradı. Tekrar şubeye gittim kadın hala bana yolda olduğunu söylüyor. 1 günde gelmesi gereken kargoyu 1 haftada aldım. Gıdaların bir kısmı sıcaktan bozulmuştu çöpe attım. Şikayet vara yazdım tenezzül edip cevap bile yazmadılar
  • 13-07-2020, 07:54:09
    #5
    Kaldıramadılar kargo firmaları bu yoğunlukları büyümeye gitmiyorlar anca anlaşma peşindeler ekip büyütelim yok
  • 13-07-2020, 07:55:07
    #6
    Vallaha ne yapacağımı bilemedim
  • 13-07-2020, 08:09:02
    #7
    Devletin bu işe el atması lazım. Ciddi söylüyorum.
    48 saat içinde teslim edilemeyen her kargo için 2500 tl ceza kessin.
    Bak bakalım nasıl motor takıyorlar bi taraflarına.
  • 13-07-2020, 08:09:07
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Katılıyorum bende de ayni. Trendyolda'n aldığım ürünün iadesi. Ayrıca gönderici adı yanlış girilmiş. Ek olarak gönderdiğim paket 1KG bile değil. Tahminimce kargoları karıştırdılar
  • 13-07-2020, 08:10:08
    #9
    Kayserideyim Ptt ile çalışıyorum bazen 1 gün sonra farklı illerdeki adamların eline kadar ulaşıyor bazen 20 gün sürüyor aynı kargo kargonun o şehire ulaşması çok mükemmel ama dağıtıma çıkmıyor 10-15 gün bekletiyorlar 😄 akıl erdiremiyorum bu firmalara