Hepsi öyle hocam. Aras kargo şubeye gelen kargo henüz gelmedi diye 1 hafta bekletti. En son kargo çalışanı bir genç aradı. Tekrar şubeye gittim kadın hala bana yolda olduğunu söylüyor. 1 günde gelmesi gereken kargoyu 1 haftada aldım. Gıdaların bir kısmı sıcaktan bozulmuştu çöpe attım. Şikayet vara yazdım tenezzül edip cevap bile yazmadılar