wArznom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu paylaşımım arkasından Yurtiçi şubeyi aradım açan olmadı hatta 223 ile bağlanmayı bile deniyorum. Müşteri hizmetini aradım 19 dakikalık görüşme sonunda kapattım, görüşmemizin 6. Dakikasından sonra şube ile görüşeceğini belirtti 19. Dakika oldu halen bir dönüş olmadı kapattım. Gerçekten mağdur edildim, yazıklar olsun.
Bu paylaşımın arkasından tekrar müşteri hizmeti ile görüştüm anlattım durumu ulaşılamadı şubeye filan, müdüriyet ile görüşeceğini belirtti ulaşamadı. Daha sonra tekrar arar mısınız dedi; Şimdi ben bir iki saat sonra arasam yine çözüm olmayacak belki diğer arkadaşınız da aynı şeyleri söyleyecek belki yani bir not alma kayıt etme sisteminiz varsa şubenin görebileceği oraya kayıt ederseniz en azından görmüş olurlar ben sürekli burayı arayamam dedim. Haklısınız ben tekrar müdüriyet ile görüşmeyi deneyeceğim dedi ve bana bölge müdüriyetin numarasını verdi orası ile görüştüm sorun çözüldü sanırsam, kargonuzu size ulaştıracağız sorun yok dedi.